Aan de gewaardeerde klanten van Stibo Systems,

Onze klanten, partners en medewerkers hebben onze hoogste prioriteit. Als onderdeel van onze klantgerichte filosofie zetten we ons in voor een doorlopende communicatie op de meest relevante momenten.

We volgen de COVID-19-situatie en iedere ontwikkeling actief en stellen onze plannen rond veiligheid en reizen voor onze werknemers voortdurend bij.

Stibo Systems heeft een gefundeerd programma voor bedrijfscontinuïteit, deze omvat plannen, procedures, rollen, verantwoordelijkheden en activiteiten om een tijdige, effectieve en ordelijke reactie, op elke verstoring van kritieke bedrijfsdiensten, te garanderen. Op dit moment heeft de COVID-19-situatie geen invloed gehad op ons vermogen om onze klanten te ondersteunen. Met onze uitgebreide samenwerkingstools en personeelsstrategie kunnen we de ondersteuningsniveaus veilig handhaven, ongeacht of onze teams nu vanuit kantoor werken of op afstand.

We blijven waakzaam en handelen voorzichtig gedurende deze aan verandering onderhevige situatie en nemen de volgende interne preventieve maatregelen:

• Stibo Systems werknemers die door landen met een hoog risico zijn gereisd (of andere leden van het huishouden) moeten 14 dagen thuis werken. Dit geldt voor alle medewerkers, op alle locaties.
  • Voor alle vergaderingen heeft videoconferencing op de korte termijn onze voorkeur boven reizen. We moedigen onze werknemers aan gebruik te maken van onze uitgebreide IT-samenwerkingshulpmiddelen waarmee we vanaf elke locatie zaken kunnen doen.
  • We hebben alle niet-essentiële zakenreizen tot nader order geannuleerd.
  • Medewerkers van Stibo Systems ondernemen geen zakenreizen naar, door of vanuit een land met een hoog of middelhoog risico, zelfs niet voor vergaderingen met klanten of partners.
  • We evalueren aankomende evenementen, die Stibo Systems host of waaraan we deelnemen, voortdurend per evenement.

Heel erg bedankt voor uw steun en begrip terwijl we met deze omstandigheden te maken hebben. Nogmaals, onze klanten, partners en medewerkers hebben onze hoogste prioriteit, dus aarzel niet om contact met ons op te nemen als u nog vragen heeft.